Главная » Файлы » ашық сабақтар » ашық сабақтар

Жабайы және үй құстары
[ Скачать с сервера (20.3 Kb) ] 02.06.2014, 18:17

 

Кадирова Гүлбану

І санатты  бастауыш  сынып  мұғалімі

Дүниетану  пәні

           «Жабайы  және  үй  құстары»

 

22.04.2014 ж

Дүниетану

2 «б»   сыныбы

Сабақ тақырыбы:

Жабайы және  үй құстары

Жалпы мақсаты:

Білімділігі: Оқушылардың    құстар,  құстардың  пайдасы, тіршілігі  туралы  білетіндерін  сұрай отырып, сыни  тұрғыдан  ойланта  отырып, білімдерін кеңейту

Дамытушылығы: қосымша деректер арқылы оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру, сөздік қорларын байыту, шығармашылық ізденіске бағыт беру.
Тәрбиелілігі: тірі табиғатты, қоршаған  ортаны  аялауға   тәрбиеленеді. Топпен  жұмыс жасауға, ұйымшылдыққа   үйретіледі

Сілтеме:

Дүниетану  оқулығы, ғаламтордан алынған суреттер, слайдтар

Оқу нәтижесі:

Оқушыларда құстар  тіршілігі, ерекшелігі  жайлы түсінік  қалыптастыру,

Қосымша деректер арқылы оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру, сөздік қорларын байыту, шығармашылық ізденіске бағыт беру.

Құстар дүниесін қорғауға, мейірімділікке, ізгілікке тәрбиелеу.

Негізгі

идеялар:

Құс – адамның  досы, адамға пайдалы.

 

 Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

Сабақта қолданылатын   материалдар:

Интертақта, слайд, оқулық, видеоролик.

Оқыту әдістері:

Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер:

АКТ, СТО: Топтастыру, суретті  көрнекілік,  сұрақ- жауап, диалог .

Бағалау: формативті бағалау:стикерлер, смайликтер, бағдаршам.

Топтық бағалау.

Дерек көздері:

Оқулық, ғаламтор  мәліметтері.

Тапсырмалар:

Кеспе үлестірмелі материалдар,  Постер

 

 

І. Оқушыларға психология-лық ахуал туғызу

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

 

Сыныпта жағымды психологиялық ахуалды қалыптастыру  үшін бейнетаспа бойынша дене шынықтыруды  ұйымдастыру

Орындарынан тұрып сергіту сәтін орындау

Топтық жұмыс

Сурет арқылы топқа бөліну

«Қарлығаш», «Торғай», «Аққу», «Көгершін»

Сурет  таңдау арқылы  топқа    бөлініп  отырады

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау

І.Ойын «Сиқырлы  суреттер»

Шарты:  ұяшықтағы  суреттерді  таңдау арқылы тиісті  сұрақтарға жауап беру

1)Жабайы  жануарлардың  тіршілігі туралы  не білесің?

2)Түйе, сиыр, жылқы,қой неге үй жануарлары деп аталады? Дәлелде

3) «Жылқы-ер  қанаты» деген ұғымның мағынасын ашып бер

4)Мал  өнімдері  деген не?

ІІ.Табиғат  туралы не білеміз?

Топтық бағалау .

Жеке бағалау

Оқушылар негізгі сұрақтарды анықтап, ой қорыту жасап түйіндейді , идеяларын толықтырады

ІІІ. Жаңа тақырып

 

 

 

Көпір тапсырмасы

1.«Қарлығаш»  тобы  -Үй құстары «Торғай»  тобы –Жабайы құстар «Аққу» тобы-Құстардың тіршілігі

 «Көгершін» тобы-құстардың пайдасы

 Әр топтың жұмысын, әңгімелеуін, уақытқа бағынуын  қадағалайды, басқарады

Әр топты тыңдай отырып жеке оқушыны бағалайды

Балалар  өз тобында бірлесіп оқып ақпараттың маңыздысын ойларымен  бөліседі. Мұнда оқушылардың ақпараттық және коммуникативтік құзіреттілігі жүзеге асады

 

Топ жетекшісі бағалайды

Жаңа сабақты меңгеру

2.

1)«ДЖИГСО»  стратегиясы

Әр топқа шағын тақырыпшалар таратып беру.Топтарда танысу, талдау

2) Мұғалімнің қорытуы. слайд

Әр топ берілген тақырыпшаны оқып танысады, түсінгенін айтады

 

3.Топтық жұмыс

«Қарлығаш»  тобы  -Сәйкестендіру  тесті. Құстардың  тұмсығын табу

 «Торғай»  тобы –5 жолды өлең

 «Аққу» тобы-Ұйқасын табу

 «Көгершін» тобы-жұмбақ шешу

 

Әр топ өзіне берілген тапсырманы орындайды

Бекіту:

Жабайы  құс

Топтық  жұмыс

Сызбамен жұмыс

 

Үй құсы

Оқушылар үй құсы мен жабайы құстардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын тауып жазады

Қорыту:

1.Қызыл кітап  туралы не білеміз?

2.Сызбамен жұмыс

Тамақ        489 дай  түрі    мамық 

Құс

 

 

     үй                                Жабайы 

 

Атуға болмайды      жұмыртқа

Оқушылар өз ойларын айтады

V. Үй  тап-

сырмасын  беру

Тақырыптың түсінгенін  айту

«Құстар біздің досымыз» шығарма жазу

Күнделікке   жазып алады

VI. Бағалау

 

Топтық, өзін-өзі  бағалау, мадақтау

Бағалауға қатысады

       
Категория: ашық сабақтар | Добавил: solnishka
Просмотров: 4043 | Загрузок: 136 | Рейтинг: 1.5/2
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]