Кадирова Гүлбану
І санатты бастауыш сынып мұғалімі
Дүниетану пәні
«Жабайы және үй құстары»
22.04.2014 ж
|
Дүниетану
|
2 «б» сыныбы
|
Сабақ тақырыбы:
|
Жабайы және үй құстары
|
Жалпы мақсаты:
|
Білімділігі: Оқушылардың құстар, құстардың пайдасы, тіршілігі туралы білетіндерін сұрай отырып, сыни тұрғыдан ойланта отырып, білімдерін кеңейту
Дамытушылығы: қосымша деректер арқылы оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру, сөздік қорларын байыту, шығармашылық ізденіске бағыт беру.
Тәрбиелілігі: тірі табиғатты, қоршаған ортаны аялауға тәрбиеленеді. Топпен жұмыс жасауға, ұйымшылдыққа үйретіледі
|
Сілтеме:
|
Дүниетану оқулығы, ғаламтордан алынған суреттер, слайдтар
|
Оқу нәтижесі:
|
Оқушыларда құстар тіршілігі, ерекшелігі жайлы түсінік қалыптастыру,
Қосымша деректер арқылы оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру, сөздік қорларын байыту, шығармашылық ізденіске бағыт беру.
Құстар дүниесін қорғауға, мейірімділікке, ізгілікке тәрбиелеу.
|
Негізгі
идеялар:
|
Құс – адамның досы, адамға пайдалы.
|
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
Сабақта қолданылатын материалдар:
|
Интертақта, слайд, оқулық, видеоролик.
|
Оқыту әдістері:
|
Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер:
АКТ, СТО: Топтастыру, суретті көрнекілік, сұрақ- жауап, диалог .
Бағалау: формативті бағалау:стикерлер, смайликтер, бағдаршам.
Топтық бағалау.
|
Дерек көздері:
|
Оқулық, ғаламтор мәліметтері.
|
Тапсырмалар:
|
Кеспе үлестірмелі материалдар, Постер
|
І. Оқушыларға психология-лық ахуал туғызу
|
Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
|
Сыныпта жағымды психологиялық ахуалды қалыптастыру үшін бейнетаспа бойынша дене шынықтыруды ұйымдастыру
|
Орындарынан тұрып сергіту сәтін орындау
|
Топтық жұмыс
|
Сурет арқылы топқа бөліну
«Қарлығаш», «Торғай», «Аққу», «Көгершін»
|
Сурет таңдау арқылы топқа бөлініп отырады
|
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
|
І.Ойын «Сиқырлы суреттер»
Шарты: ұяшықтағы суреттерді таңдау арқылы тиісті сұрақтарға жауап беру
1)Жабайы жануарлардың тіршілігі туралы не білесің?
2)Түйе, сиыр, жылқы,қой неге үй жануарлары деп аталады? Дәлелде
3) «Жылқы-ер қанаты» деген ұғымның мағынасын ашып бер
4)Мал өнімдері деген не?
ІІ.Табиғат туралы не білеміз?
Топтық бағалау .
Жеке бағалау
|
Оқушылар негізгі сұрақтарды анықтап, ой қорыту жасап түйіндейді , идеяларын толықтырады
|
ІІІ. Жаңа тақырып
Көпір тапсырмасы
|
1.«Қарлығаш» тобы -Үй құстары «Торғай» тобы –Жабайы құстар «Аққу» тобы-Құстардың тіршілігі
«Көгершін» тобы-құстардың пайдасы
Әр топтың жұмысын, әңгімелеуін, уақытқа бағынуын қадағалайды, басқарады
Әр топты тыңдай отырып жеке оқушыны бағалайды
|
Балалар өз тобында бірлесіп оқып ақпараттың маңыздысын ойларымен бөліседі. Мұнда оқушылардың ақпараттық және коммуникативтік құзіреттілігі жүзеге асады
Топ жетекшісі бағалайды
|
Жаңа сабақты меңгеру
|
2.
1)«ДЖИГСО» стратегиясы
Әр топқа шағын тақырыпшалар таратып беру.Топтарда танысу, талдау
2) Мұғалімнің қорытуы. слайд
|
Әр топ берілген тақырыпшаны оқып танысады, түсінгенін айтады
|
|
3.Топтық жұмыс
«Қарлығаш» тобы -Сәйкестендіру тесті. Құстардың тұмсығын табу
«Торғай» тобы –5 жолды өлең
«Аққу» тобы-Ұйқасын табу
«Көгершін» тобы-жұмбақ шешу
|
Әр топ өзіне берілген тапсырманы орындайды
|
Бекіту:
|
Топтық жұмыс
Сызбамен жұмыс
|
Оқушылар үй құсы мен жабайы құстардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын тауып жазады
|
Қорыту:
|
1.Қызыл кітап туралы не білеміз?
2.Сызбамен жұмыс
Тамақ 489 дай түрі мамық
үй Жабайы
Атуға болмайды жұмыртқа
|
Оқушылар өз ойларын айтады
|
V. Үй тап-
сырмасын беру
|
Тақырыптың түсінгенін айту
«Құстар біздің досымыз» шығарма жазу
|
Күнделікке жазып алады
|
VI. Бағалау
|
Топтық, өзін-өзі бағалау, мадақтау
|
Бағалауға қатысады
|
|
|
|
|
|