Главная » Файлы » ашық сабақтар » ашық сабақтар |
В категории материалов: 22 Показано материалов: 1-10 |
Страницы: 1 2 3 » |
Сортировать по: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Загрузкам · Просмотрам
Маңғыстау облысы, Түпқараған ауданы, Ақшұқыр ауылы М.Әбдіхалықов атындағы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Жақайқызы Сауле Сабақтың тақырыбы: Жазбаша қосу және азайту Сабақтың мақсаты: 1. Сәйкес амалдардың алгаритмдерін пайдаланып, қосу мен азайту амалдарын орындайды. Екі амалмен шығарылатын есептерді салыстыру. 2. Оқушылардың ойлау қабілетін орындау. 3. оқушылардың табиғатты қорғай отырып адамгершілікке , ұқыптылыққа тәрбиелеу. Сабақтың түрі: Табиғатқа саяхат Сабақтың әдісі: Түсіндіру, ой қозғау, т.б Сабақтың көрнекілі: Слайд, тест , венн диаграмасы Сабақтың жүрісі: І.Ұйымдастыру бөлімі Оқушылардың оқу құралдарын шығарып, үй тапсырмасын тексеру. Көркем жазу. 7. Әр қатарадағы сандарды теріп жазу. 13, 17, 18, 21, 25, 28, 54 12,17,18,21,25,45,52,54,71,81
Ой қозғау:
-Табиғат дегеніміз не? -Ендеше балалар, біз бүгінгі сабағымызда табиғатты қорғауға көмектесеміз. Ол үшін біз берілген тапсырмаларды орындау арқылы осы мәселелерді шешеміз.Табиғатты қорғау үшін: Ауаны қорғау Суды қорғау Топырақты қорғау Жануарларды қорғау Орманды қорғау ІІ.Жаңа сабақ 1.Ауа таза болу үшін не істейміз? «Артық болмас білгенің» №1-2 есеп ауызша түсіндіре отырып орындау. 26- 2 онд 6 бірл 34- 3онд 4 онд а)6+4=10 10 бірл=1онд 0бірл. Бірліктердің астына 0-ді жазамын., ал ондықты есіме сақтап, ондықтарға қосамын. ә)2 онд+3онд=5онд, оған 1 онд қосамын, сонда 5+1=6. Ондықтың астына жазамыз. Жауапты оқимын: қосындының мәні 60-қа тең. Азайту амалында осылайша түсіндіреміз.
-Тапсырманы орындап, бүгінгі тақырыбымызды түсіндік. Енді тақтаға қарайық ауаны тазартудың қандай жолдары бар екен. Ауаны тазартудың ең тиімді жолы –көгалдандыру.Сонымен бірге зауыттарға тазартқыш қондырғылар орнатылады. Көліктерден шығатын түтіннің жолына сүзгі қойылады. Сұйық отынды газбен алмастырады |
Маңғыстау облысы, Түпқараған ауданы, Ақшұқыр ауылы М.Әбдіхалықов атындағы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Абилова Гүлсім Cабақтың тақырыбы: Бесік жыры М.Жұмабаев Сабақтың мақсаты: 1. Ақын өмірі және шығармасымен таныстыра отырып, өлең туралы кең түсінік беру. 2.Оқушылардың ауызша сөйлеуін, түсініп оқуын, өз ойларын еркін жүйелі жеткізе алу қабілеттерін дамыту. 3. Сөздік қорларын молайту. Алған білімдерін өмірде қолдана алуға жетелеу. Сабақтың түрі: Жаңа сабақ Сабақтың әдісі: Сұрақ-жауап, постер, ой қозғау, ойын. Сабақтың көрнекілігі: бесік, бейнебаян, слайд, ребус, сурет. Сабақтың барысы: Ұйымдастыру бөлімі: Оқушылардың оқу құралдарын шығарып, сабаққа назарын аудару. Үй тапсырмасын тексеру: Поэзия минуты: Әр топ екі оқушыдан сұрау.
|
Койшина Айсауле Итемгеновна І санатты бастауыш сынып мұғалімі Ана тілі пәні
|
Кадирова Гүлбану І санатты бастауыш сынып мұғалімі Дүниетану пәні «Жабайы және үй құстары»
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
|
Маңғыстау облысы
|
Маңғыстау облысы,Түпқараған ауданы,Ақшұқыр ауылы, I ші (ілгері) деңгейлі,бастауыш сынып мұғалімі Мусина Айнұр Темировна
Сабақтың тақырбы: Сусыз тіршілік жоқ. Сабақтың мақсаты:
тірішілік жоқ екендігін, суды ластамау жолдары туралы түсінік беру.
сабсақты түрлендіре отырып, өздігінен ізденуге, қосымша материалдар қосуға, өзіндік жұмыс істеуге, бақылау жасауға өз оиын еркін жеткізуге, өзара пікір айта білуге және сөйлеу мәдениетін дамытуға.
Сабақтың түрі: Баспасөз конференция сабағы. Сабақтың әдісі: Пікір алмасу, сұрақ жауап, топтық жарыс. Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта. Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру бөлімі: 1. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. 2. Ой шақыру әдісі бойынша жұмбақ шешу. Дәмі де иісі де жоқ, Аяғы жоқ, қолы жоқ, Сақтамасаң қорын, Пайдаланбас кісі жоқ. Бірақ тыныш тұрмайды |
Маңғыстау облысы, Маңғыстау ауданы , Сай-Өтес стан. Өтес орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Дабысова Риза Қуанышқалиқызы Сабақтың тақырыбы: Б дыбысы мен әрпі артикуляциясы, Б – дыбысы дауыссыз дыбыс, ол сөздің тек басы мен ортасында кездесетінін, Б – дыбысы бар сөздерге дыбыстық талдау жасату, буынға дұрыс бөлуге үйрету. Б - әрпі бар сөздерді оқи білу. 3. Оқушыларды сауаттылыққа, тазалыққа тәрбиелеу. Сабақтың барысы: - Сауат ашу сабағы. - Сауат ашу сабағына керекті барлық құралдарымызды шығардық па? Үй тапсырмасын тексеру. - Өткен сабақта қандай әріппен таныстық? Т.б. ІІ.Жаңа сабақ - Балалар, мен сендерге қызықты ертегі айтып берейін бе? Ендеше тыңдаңдар. Осы кезде ешкі үйінің маңында қасқыр жемтік іздеп жортып жүрген.Ол лақтарды алдамақ болды.Қасқыр ешкінің кеткенін күтіп,лақтардың ешкімнің қарауынсыз қалған сәтін аңдыды.Қасқыр үйге жақындап келіп,өзінің қарлыққан,қырылдаған даусымен: -Лақтарым,шұнақтарым!Есікті ашыңдар!Аналарың сендерге сүт әкелді!,-деді. Лақтар: -Естідік!Тыңдадық!Бұл-анамыздың дауысы емес.Біздің анамыз жіңішке,нәзік дауысымен әндетеді.Кет,қасқыр,біз саған есікті ашпаймыз,-деп жауап қатты. Қасқыр ісмер адамға келіп,жіңішке дауыспен ән салу үшін тамағын қағып беруін сұрады.Ісмер таң-тамаша болды,бірақ тамағын қағып,оның дауысын жіңішкертті. Қасқыр ешкі үйіне жақындап келіп,есігін қақты.Сонан соң жіңішке,нәзік дауысымен:
|
Маңғыстау облысы, Түпқараған ауданы, Ақшұқыр ауылы М.Әбдіхалықов атындағы орта мектебі Бастауыш сынып мұғалімі Шалхар Рухия Ана тілі 1сынып Тақырыбы: Әнші төлдер. Мақсаты: Оқушыларға өлеңнің мазмұнымен таныстыру.Үй жануарларын күтіп бағуға тәрбиелеу.Мәнерлеп оқу дағдысын қалыптастыру. Нәтижесі: Жуан және жіңішке дауыстыларды айыра білу. Оқу құралдары Оқулық, суреттер, стикер,маркер, дәптер Оқыту тех-ы: АКТ , СТО, жұптық бағалау. Әдіс тәсіл: Сұрақ-жауап, түсіндіру, әңгімелеу. Мұғалім әрекеті Оқушылармен амандасу. Сурет құрастыру арқылы топқа бөлу. Өткен материалдарға жалпы шолу. Терме диктант. Қой, ешкі, серке, түйе, тоқты, теке, саулық. Осы сөздердің ішінен жуан дауыстты дыбысы бар сөздерді теріп жазу. Ой қозғау: Төлдер нені атаймыз? Қандай төлдерді білесіңдер? Бүгінгі тақырыбымыз Әнші төлдер. Авторы Ілияс Жансүгіров туралы қысқаша түсінік беру. |