Койшина Айсауле Итемгеновна
І санатты бастауыш сынып мұғалімі
Ана тілі пәні
25.04.2014 ж
|
Дүниетану
|
4 сынып
|
Сабақ тақырыбы:
|
Балама хат
|
Жалпы мақсаты:
|
Сыни тұрғыдан ойланта отырып, тақырып мазмұнын аштыру,сөздік қорын, АКТ мен жұмыс істеу қабілетін арттыру.Мейірімділікке, ізгілікке тәрбиелеу
|
Сілтеме:
|
Ана тілі оқулығы, ғаламтордан алынған суреттер, слайдтар
|
Оқу нәтижесі:
|
Қосымша деректер арқылы оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру, сөздік қорларын байыту, шығармашылық ізденіске бағыт беру.
Мейірімділікке, ізгілікке тәрбиелеу.
|
І. Оқушыларға психология-лық ахуал туғызу
|
Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
|
Сыныпта жағымды психологиялық ахуалды қалыптастыру үшін бейнетаспа бойынша дене шынықтыруды ұйымдастыру
|
Орындарынан тұрып сергіту сәтін орындау
|
топтық жұмыс
|
«Батыр», «Ер жүрек», «Алғыр», «Қайсар » топтарына бөлу
|
Сурет таңдау арқылы топқа бөлініп отырады
|
ІІІ. Жаңа тақырып
|
Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
Көпір тапсырмасы
|
1Жылдар сөйлейді
Қашан
|
Қайда?
|
Қандай оқиға болды?
|
|
|
|
|
|
|
|
Балалар өз тобында бірлесіп оқып ақпараттың маңыздысын ойларымен бөліседі. Мұнда оқушылардың ақпараттық және коммуникативтік құзіреттілігі жүзеге асады
|
Жаңа сабақты меңгеру
|
2. Ой қозғау. Жеңіс
|
Оқушылар ой қозғайды, сызбаны толтырады.
|
|
3. Сызбамен жұмыс: Постер қорғау Ж Жабаев
4.Өлеңді оқу, сұрақ-жауап
Сызбамен жұмыс:
Саурық, Сұраншы батыр
|
Әр топ өзіне берілген тапсырманы орындайды
|
Бекіту:
|
5.Топтық жұмыс
Батыр тобы –Өлеңнен ақынның баласына ризашылығын білдіретін жолдарды тауып жазу
Ер жүрек тобы –Ақын өлеңде жауыздың жайы қандай болады дейді.
Алғыр тобы –Алғадайға мінездеме бер
Қайсар тобы - Жамбыл атаның баласына айтқан сөзін тауып жаз
|
Оқушылар өз топтарында берілген тапсырмаларды жеке жеке орындайды.
|
Қорыту:
|
Ақынға хат жазу
|
Оқушылар мәлімет алады.
|
V. Үй тап-
сырмасын беру
|
Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
|
Үзінді жаттау
Реферат
Саурық, Сұраншы батыр
|
Күнделікке жазып алады
|
VI. Бағалау
|
Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
|
Топтық, өзін-өзі бағалау, мадақтау
|
Бағалауға қатысады
|
|