Главная » Файлы » ашық сабақтар » ашық сабақтар |
[ · Скачать удаленно () ] | 21.02.2015, 15:20 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Маңғыстау облысы, Түпқараған ауданы, Ақшұқыр ауылы М.Әбдіхалықов атындағы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Жақайқызы Сауле Сабақтың тақырыбы: Жазбаша қосу және азайту Сабақтың мақсаты: 1. Сәйкес амалдардың алгаритмдерін пайдаланып, қосу мен азайту амалдарын орындайды. Екі амалмен шығарылатын есептерді салыстыру. 2. Оқушылардың ойлау қабілетін орындау. 3. оқушылардың табиғатты қорғай отырып адамгершілікке , ұқыптылыққа тәрбиелеу. Сабақтың түрі: Табиғатқа саяхат Сабақтың әдісі: Түсіндіру, ой қозғау, т.б Сабақтың көрнекілі: Слайд, тест , венн диаграмасы Сабақтың жүрісі: І.Ұйымдастыру бөлімі Оқушылардың оқу құралдарын шығарып, үй тапсырмасын тексеру. Көркем жазу. 7. Әр қатарадағы сандарды теріп жазу. 13, 17, 18, 21, 25, 28, 54 12,17,18,21,25,45,52,54,71,81
Ой қозғау:
-Табиғат дегеніміз не? -Ендеше балалар, біз бүгінгі сабағымызда табиғатты қорғауға көмектесеміз. Ол үшін біз берілген тапсырмаларды орындау арқылы осы мәселелерді шешеміз.Табиғатты қорғау үшін: Ауаны қорғау Суды қорғау Топырақты қорғау Жануарларды қорғау Орманды қорғау ІІ.Жаңа сабақ 1.Ауа таза болу үшін не істейміз? «Артық болмас білгенің» №1-2 есеп ауызша түсіндіре отырып орындау. 26- 2 онд 6 бірл 34- 3онд 4 онд а)6+4=10 10 бірл=1онд 0бірл. Бірліктердің астына 0-ді жазамын., ал ондықты есіме сақтап, ондықтарға қосамын. ә)2 онд+3онд=5онд, оған 1 онд қосамын, сонда 5+1=6. Ондықтың астына жазамыз. Жауапты оқимын: қосындының мәні 60-қа тең. Азайту амалында осылайша түсіндіреміз.
-Тапсырманы орындап, бүгінгі тақырыбымызды түсіндік. Енді тақтаға қарайық ауаны тазартудың қандай жолдары бар екен. Ауаны тазартудың ең тиімді жолы –көгалдандыру.Сонымен бірге зауыттарға тазартқыш қондырғылар орнатылады. Көліктерден шығатын түтіннің жолына сүзгі қойылады. Сұйық отынды газбен алмастырады. -Ауаны қалай таза ұстау керектігін түсіндік. Енді келесі тапсырмамызды орындай отырып, суды қорғау үшін не істеуміз керекні туралы мағұлмат аламыз. -Олай болса, «Қай қатар тез» ойынын ойнаймыз. №3 оқушылар түсіндіре отырып шығарады. 37+53=90 90-53=37 38+42=80 80-38=42 23+47=70 70-49=23 Суды қорғау үшін зауыт, фабрикалардан шыққан қалдықтарды суға ағызуға тиым салынады. Олардың қалдықтарынан тазартатын түрлі қондырғылар бар. №5 Таба нан – 8 ? А Тоқаш -12 -5 Тоқаш -12 Таба нан -8 -? 12-8=4 (12+8)-5=15 Ж: 4 тоқашты артық пісірді . Ж: 15 тоқаш қалды.
Екі есепті венн диаграмасы арқылы салыстыру.
Жануарларды қорғау: «Тездет, бірақ қателеспе!» Тест сұрақтары:
53+4 86 49-5 89 46+20 44 90-3 57
6м 2см* 9м-4м
Х+2=32 98-4 А-40 3+8>5 Тест сұрақтарын слайд арқылы өздерін өздері тексеру. №6 1қатар. 6+4=10 2+3=5 2қатар. 8-6=4 5-2=3
Математикалық диктант:
Шығармашылықпен жұмыс. 106мин = 1сағ 6мин ІІІ.Сабақты қорыту
Оқушыларды бағалау. Үйге тапсырма беру | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Просмотров: 1708 | Загрузок: 294 | |
Всего комментариев: 0 | |