Главная » Файлы

Всего материалов в каталоге: 82
Показано материалов: 11-20
Страницы: « 1 2 3 4 ... 8 9 »

 

           Табиғат құбылыстарына қарай ауа – райын болжау.

  1. Ай шалқасынан туса шаруашылыққа ауа-райы қолайсыз болады.
  2. Қыста күн құлақтанса қатты аяз болады.
  3. Жауын-шашын жұма күні басталса, келесі жұмаға дейін созылады.
  4. Қызара батқан күн-желдің, ашық –сары балып батқан күн- жаңбырдың белгісі.
  5. Желсіз күні түтін жерге қарай шалқыса, бұдан соң қыс күні қар, жаз күні – жаңбыр күт.
Табиғат құбылыстарына қарай ауа – райын болжау | Просмотров: 3185 | Загрузок: 307 | Добавил: solnishka | Дата: 20.09.2014 | Комментарии (0)

  • Жануарлар тіршілігіне қарай отырып ауа-райын болжау

 

  1. Құмырсқа илеуін биіктеу жерге салса, су тасқыны болады немесе қатты жауын жауып су деңгейі көтеріледі.
  2. Құмырсқалар илеуін құрғақ жерге салса – жауын, дымқыл жерге салса- жаз құрғақшылық болады. Ал, құмырсқа  илеуінің аузын бекітіп  алса ұзақ жаңбыр болады.
  3. Қара қоңыз тығылатын жер іздей бастаса, көп ұзамай жаңбыр жауады.
  4. Қой тісін қайраса боран немесе дауыл болады. Қой сүзіссе жел болар.
  5. Ордалы жылан, құрт-құмырсқа топ-тобымен  басқа жаққа көше бастаса көп ұзамай жер сілкінеді, болмаса басқа бір табиғаттың тосын апаты болады.

  6.  

 

Жануарлардың тіршілігіне қарай отырып ауа райын болжау | Просмотров: 1145 | Загрузок: 0 | Добавил: solnishka | Дата: 20.09.2014 | Комментарии (0)

             Құстардың тіршілігіне қарай отырып ауа райын болжау

  1. Қарлығаштар аспанда самғап, биіктеп ұшса, күн ашық, төмендеп ұшса жаңбыр жауып, жел болады.
  2. Қыста қаздар қаңқылдаса жылы болады, аяқтарын бауырына тығып жатып алса, күн суытады немесе боран болады.
  3. Қаз бен үйректер суға шомылып , қиқулап, қанаттарын қомдап мазасызданса ауа-райы бұзылады.
  4. Құстар ертемен жем іздеуге асықса, күн жауын-шашынды болады.
Құстардың тіршілігіне қарай отырып ауа райын болжау | Просмотров: 1020 | Загрузок: 242 | Добавил: solnishka | Дата: 20.09.2014 | Комментарии (0)

Адам дене мүшелері туралы жұмбақтар

Он алтысын көк аспанға қададым.

Ортасына бір тоты құс қамадым.

Тауып көрші таудай болса талабың.       (тіс пен тіл)

 

Ти десем , тимейді,

Тиме десем , тиеді.   (Ерін)

 

Кішкене ғана тостаған

Жер дүниені бастаған.   (көз)

 

адамның дене мүшелері туралы | Просмотров: 3995 | Загрузок: 320 | Добавил: solnishka | Дата: 19.09.2014 | Комментарии (0)

 Табиғат, табиғат құбылыстарына байланысты жұмбақтар

Бір тілім болып туады,

Күннен күнге толады,

Дөп-дөңгелек болады.  (ай)

 

Көзіңе көрінбейді,

Қолыңа ілінбейді.

Бірақта құлағыңа

Ұдайы күбірлейді. (жел)

 

 

табиғат құбылыстарына байланысты жұмбақтар. | Просмотров: 2363 | Загрузок: 340 | Добавил: solnishka | Дата: 19.09.2014 | Комментарии (0)

 Жаңылтпаштар

Тері шалбары бар,

Тері шалбары киетін,

Сері шалбары бар.

 

Кеше бірнеше есек арба кесек тас,

Бүгін бірнеше есек арба, кесек тас,

Есептесек-

Неше есек арба кесек тас?

 

Кешке есікті еш ашпа,

Басқаға бос ашпа.

 

Кеткен кек

Көптен көп.

Қайтқан тек кек жоқ.

 

Іске ол шорқақ,

Сол шорқақ жорта қорқақ,

Жорта жалтақ.

Жаңылтпаштар | Просмотров: 3862 | Загрузок: 259 | Добавил: solnishka | Дата: 19.09.2014 | Комментарии (0)

Алфавитік жұмбақ

Тарақта бар,

Шашта жоқ.

Тамақта бар,

       Аста жоқ.       (Т)

 

Тұзда бар,

Суда жоқ.

Мұзда бар,

    Буда жоқ. (З)

 

Нуда бар,

Шөлде жоқ.

Суда бар,

        Шөлде жоқ. (У)

Алфавиттік жұмбақтар | Просмотров: 2798 | Загрузок: 0 | Добавил: solnishka | Дата: 19.09.2014 | Комментарии (0)

         Оқу құралдары, мектеп туралы жұмбақтар

Бiлiмнен мол сый-асы,

Балғындардың ұясы.    (Мектеп)

 

Ақыл-ойдың шырағы,

Зәулiм көктей шынары.

Биiгiне бойлаған,

Қанбайды адам құмары.  (Бiлiм)

 

Бiлiмнiң жол басшысы,

Шәкiрттiң қолбасшысы.  (Мұғалiм)

 

Шәкiртке жанашыр,

Мейiрман кiм, жаны асыл?   (Ұстаз)

 

Бiлiмнiң дәнiн тередi,

Балаға тәлiм бередi.   (Ұстаз)

 

Ұшымен қазық

Тор көздi жазық.

Үстiне өттiм,

Асыл сөз жазып.   (Дәптер)

 

Кiшкене құдықтан,

мектеп, оқу-құралдарына арналған жұмбақтар | Просмотров: 4167 | Загрузок: 0 | Добавил: solnishka | Дата: 15.09.2014 | Комментарии (0)

Койшина Айсауле Итемгеновна

І санатты  бастауыш  сынып  мұғалімі

Ана тілі  пәні

 

25.04.2014 ж

Дүниетану

4   сынып

Сабақ тақырыбы:

Балама хат

Жалпы мақсаты:

Сыни  тұрғыдан  ойланта  отырып,  тақырып  мазмұнын  аштыру,сөздік  қорын, АКТ мен  жұмыс  істеу қабілетін  арттыру.Мейірімділікке, ізгілікке  тәрбиелеу 

Сілтеме:

Ана тілі   оқулығы, ғаламтордан алынған суреттер, слайдтар

Оқу нәтижесі:

Қосымша деректер арқылы оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру, сөздік қорларын байыту, шығармашылық ізденіске бағыт беру.

Мейірімділікке, ізгілікке тәрбиелеу.

 

 

І. Оқушыларға психология-лық ахуал туғызу

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

 

Сыныпта жағымды психологиялық ахуалды қалыптастыру  үшін бейнетаспа бойынша дене шынықтыруды  ұйымдастыру

Орындарынан тұрып сергіту сәтін орындау

топтық жұмыс

«Батыр», «Ер жүрек», «Алғыр», «Қайсар » топтарына  бөлу

 

Сурет  таңдау арқылы  топқа    бөлініп  отырады

ашық сабақтар | Просмотров: 2910 | Загрузок: 75 | Добавил: solnishka | Дата: 02.06.2014 | Комментарии (0)

Кадирова Гүлбану

І санатты  бастауыш  сынып  мұғалімі

Дүниетану  пәні

           «Жабайы  және  үй  құстары»

 

22.04.2014 ж

Дүниетану

2 «б»   сыныбы

Сабақ тақырыбы:

Жабайы және  үй құстары

Жалпы мақсаты:

Білімділігі: Оқушылардың    құстар,  құстардың  пайдасы, тіршілігі  туралы  білетіндерін  сұрай отырып, сыни  тұрғыдан  ойланта  отырып, білімдерін кеңейту

Дамытушылығы: қосымша деректер арқылы оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру, сөздік қорларын байыту, шығармашылық ізденіске бағыт беру.
Тәрбиелілігі: тірі табиғатты, қоршаған  ортаны  аялауға   тәрбиеленеді. Топпен  жұмыс жасауға, ұйымшылдыққа   үйретіледі

Сілтеме:

Дүниетану  оқулығы, ғаламтордан алынған суреттер, слайдтар

Оқу нәтижесі:

Оқушыларда құстар  тіршілігі, ерекшелігі  жайлы түсінік  қалыптастыру,

Қосымша деректер арқылы оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру, сөздік қорларын байыту, шығармашылық ізденіске бағыт беру.

Құстар дүниесін қорғауға, мейірімділікке, ізгілікке тәрбиелеу.

Негізгі

идеялар:

Құс – адамның  досы, адамға пайдалы.

 

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

 

Сабақта қолданылатын   материалдар:

Интертақта, слайд, оқулық, видеоролик.

Оқыту әдістері:

Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер:

АКТ, СТО: Топтастыру, суретті  көрнекілік,  сұрақ- жауап, диалог .

Бағалау: формативті бағалау:стикерлер, смайликтер, бағдаршам.

Топтық бағалау.

Дерек көздері:

Оқулық, ғаламтор  мәліметтері.

Тапсырмалар:

Кеспе үлестірмелі материалдар,  Постер

 

І.

   

 

ашық сабақтар | Просмотров: 4039 | Загрузок: 136 | Добавил: solnishka | Дата: 02.06.2014 | Комментарии (0)

1-10 11-20 21-30 31-40 ... 71-80 81-82